by - vendredi, mai 01, 2009

Ok I have been taggued By Nataliexxx so I am going to answer fiew questions about me
It will be in French and English, so she will be able to understand me
(excuse my so so poor english!)


What is your current obsession?/ quelle est mon obsession la plus courante?


Colors!!! I am a young and happy lady! but I still can't wear a lot of colors
I don't feel well when there is no black in my outfits!!!
(hopefully I have lots of friends which aretrying t change that!)

Les couleurs!! je suis certes une jeune et heureuse jeune fille j'ai du mal a mettre certaines couleurs! je ne me sens juste pas à l'aise
(Dieu merci quelques un de mes amis m'aident à me soigner!)

What is your weirdest obsession?/ Mon obsession la plus bizzare?


huuuuummmm?????? I don't know! actually I am not really an obsseed person
ooo yes I know!! I hate the fact that people mix a lot of food in there plates!! you know like during wedding or parties
yes I prefer U to stand up lots of time and pick up food than taking lots of food in the same iiiiiillllllllll

huummm???? je ne sais pas trop je ne suis pas quelqu'un de réellement obsédée!
aa si je sais!!!! je déteste le fait qu'une personne mélange plusieurs plats différents dans la meme assiette!!! comme pendant un marriage ou une fète! Je préfère vous voir vous lever plusieurs fois et vous servir les plats l'un apres l'autre.

What are you wearing today?/ qu'est ce que je porte aujourd'hui?

a very short nightie blue and black!!!! yessss it is hollyday today so I am still in pyjamas!!!!

une nuisette noir et bleu!! bah oui c'est férié aujourd'hui donc je suis toujours en pyjama!!!

Why is today special?/ pourquoi ce jour est spécial?

because it is spring (that means summer is coming next) and when people know me they used to know how important sun and heat are for me!! I hate winter and freez!!

parce que c'est le printemps ce qui signifie que l'été arrive bientot!! et lorsque l'on me connait n ait à quel point le soleil et la chaleur sont importants pour moi!! yep yep! je déteste l'hiver et le froid!

What would you like to learn to do?/que souhaiteriez vous apprendre à faire?

I would love to learn to do pastry!!! yep I am a really good cooker (I swear) but I can't do a Cake!! I mean I've learn how to do pancakes two months ago!! ah ah ah poor me!!

olalaa J'aimerais apprendre à faire des patisseries!!! oui je suis une excellente cuisinière (je le jure sur la tète dequi vous voulez!) mais je suis incapable de faire un gateau!!!
je vous jure ça fait à peine deux mois que j'ai appris à faire des crèpes!!
pauvre gourmande que je suis!



What's the last thing you bought?/ quel est votre dernier achat?

maaaan don't ask me questions like that!!!
Shoes of course!!! and in my next post you'll see them!! ah ah ah

dammmn ne me posez pas des questions pareilles!!! des chaussures bien évidemment!!!!
à voir dans mon prochain article!!


What is your most challenging goal right now?/ Mon futur but à atteindre

If i get throught this exams period!!! I swear I will kiss er'one around me!!!

Réussir mes examens à venir! et je vous jure si je m'en sors j'embrasserais tout le monde autour de moi!!



If you could have a house totally paid for, fully furnished anywhere in the world, where would you like it to be?/une maison payée et totalement meublée, à quel endroit?

In cameroon, exactly in Kribi near the beach!! It is the most beautfull town (in my opinion)

Au Cameroun, à Kribi au bord de la mer pour etre précise!! parce que c'est la ville la plus belle et la plus calme que j'ai jamais vue!


What's your must have piece for summer?/must have pour l'été?

my poom poom short in jeans (actually I am still wearing poompoom in winter so it does not really change anything! except the fact that I won't wear leggins!) lmao and really really shaved beautifull Legs!!

un poom poom short en jeans! (ça ne change pas vraiment de l'hiver vu que je les porte également,mais je ne mettrais plus de collants! lol)
et de belles belles belles jambes BIEN EPILEES!!



What would you like to have in your hands right now?/ qu'est ce que j'aimerais avoir dans mes mains en cet instant!

My cigarets!!!!! baby boo(my damn boy friend) is gone with my lighter so I can't smoke daaamn!!
noooooo to be serious MONEY!! yess babyyy Cash money so I could buy tones of shooooeeeesss!!!!!

mes clopes!! oui mon étourdi de petit ami s'en est allé avec mon briquet donc depuis ce matin pas de clo... bref
non sérieusement, de l'argent!! du cash!! beaucoup de cash meme hi hi hi comme cela je pourrais acheter plein de chaussures!!



What would you like to get rid of?/ qu'aimerais je surmonter? ou de quoi aimerais je me délester?

I don't know!!! for real this is kind of a really personnal question!! loool

franchement aucune idée!!!!!



If you could go anywhere in the world for the next hour, where would you go?/ si je pouvais aller quelque part dans les prochaines heures ou irais je?

In paradise!!! which for me means: Sun, beach and tones of hot chocolates boys!!! ah ah ah ah

Au paradis!! pour moi ce serait: soleil, plage et beaucoup beaucoup de beaux mecs noirs et hot! (oui c'est une préférence! ne le prenez pas mal les autres!)



Which language do you want to learn?/ quelle langue aimerais je apprendre?

no one!! I don't really like to learn languages! leraning German at school was kind of a nightmare!!

Aucune langues! je déteste ça depuis qu'on a essayé de m'inculquer des notions d'allemand du collège en terminale!!


What do you look for in a friend?/ qu'est ce que je recherche chez un ami?

just someone with a great personnalityand who will not be afraid to tell me the thut in front !! yep because I have a big mouth and sometimes I disrepect people around me!!!! and Honesty!

juste des personnes avec un fortcaractère ui n'auront pas peur de me dire mes vérités!! parce que j'ai tendance à écraser les personnes faible!! (ce n'est pas volontaire bien entendu)

Who do you want to meet right now??/ qui aimerais je rencontrer?



Ms Obama!! why? huh huh long story!


What is your favourite colour?/couleur préférée?

Black!
NOIR!


What is your favourite piece of clothing in your own closet?/ mon vêtement préféré?

My old destroy jeans I bought for years ago in Toulouse!
Mon vieux jeans destroy que j'ai acheté il ya 4ans à Toulouse!




Favourite designer?/ designer préféré?

I don't know lots of designers! because I am not a big Fan of MODE!! so I am going to answer that the thing I prefer is Simplicity!!! Louboutin is the one (yes always tlkking about shoes!! I know but it is my obsession!)

je ne suis pas une fana de mode donc les designers ce n'est pa ma tasse de thé! je ne saurais vous dire qui a fait quoi un jour!!! mais ce que je privilégie c'est la sumplicité!!
Louboutin est le seul que je pourrais cité (oui encore des chaussures! je saiiis mais j'adore les lignes de sertaines de ses paires de chaussures je n'y peux rien!!)

What do you consider a fashion faux pas?/ qu'est ce que je considère comme un fashion faux pas?

Nothing!!! I can't judge anyone and say this is a fashion faux pas or not! because what will be a fashion faux pas on someone won't be on another one!! The only thing I hate is the to much BLING BLING attitude!!!

Rien pour moi n'estun fashion faux pas! car je ne me pose pas en juge des tenues des gens! ce qui sera moche sur une personne sera absolument fabuleux sur une autre!!! la seule chose dont jai réellement horreur c'est l'excès de Bling Bling!!




Do you admire anyone's style??/ est ce que j'admire le style de quelqu'un?


huuuuum not someone in particular! I get inspired by a lot of persons and sometimes they are just in real life here next to us! But I love: Ditaa Von teese (she is kind of a 50's pin up and I love it!), Rihanna who is actually always having a perfect make up! and lots of other one!!

personne en particulier !! je m'inspire de beaucoup de personnes et souvent elles sont dans la rue!! mais j'adore le look rétro de Dita Von Teese, et le make up toujours parfait de Riahnna!!!


Describe your personal style?

OMG!! I do not have A particular style!! I mean my outfits depends on my mood!! if I woke up in the morning and that I decided to wear my Fro I will!! If I am in a rebel mood I am going to be in black and leather.... etc etc!!! But actually I'm in a back to the roots mood!! yep babyy loots of african inspiration in my style!!

Je n'ai pas de style particulier!! tout dépend de l'humeur avec laquelle je me réveille!!! je veux dire il ya des matins ou j'ai juste envie de porter mon Afro! ce que je fait
d'autres matins ou je me sens u peu rebelle et je mettras mes talons hauts mon cuiretc... breef
en ce moment je suis en mode Back to the roots retrour aux racines vu qu'on est dans la version française! lol donc du tissu pagne du bois du bois et encore du bois!
what are you going to do after this?/ que vais e fire apres ceci.?

Work!! exams session in less than two weeks!! soo work!!

Bosser!! j'ai mes exams dans moins de deux semaines donc bosser!!!

What would you love to see come back in fashion?

Nothing I don't really care about fashion!!
Pas grand chose je ne m'occupe pas réellement de la mode!! je laisse ça aux connaisseurs!







What do you think about the person who tagged you?


OMG!!! Nathalie you are just... excentric as hell!!!! loool And I love it!! I love Your style and the fact that it isYours!! no one will be wearing the same things!!!! Thank youuuuu for inspiring me!! (yep because you belong those people who are inspiring me!!)



*The rules*:
1. Respond and rework; answer the question on your blog, replace one question that you dislike with a question of your invention, and if you want -add more questions of your own!


2. Tag others people:

DaiU
Fauverose
Maybach
Delmy
Trendy
Numa (which I know will be the only boy sorry!!)
Flashy stylista

You May Also Like

4 commentaires

  1. Thankyou Mymou for the very kind words! I'm glad to know i've inspired you! Great read!
    xxx

    RépondreSupprimer
  2. seggggggsyyyyyyyyyyyyyyy la shoes!!!!!!!

    RépondreSupprimer
  3. merci pour l'add mdrrrrr
    jle met sur mon blog

    RépondreSupprimer
  4. Merci Cocotte lool

    Je répondrai à tes questions dès que j'aurai de jolies photos pour aller avec

    Elle est marrante ton obssession de la nourriture dans les assiettes ;)

    Courage pour tes exams

    RépondreSupprimer

Merci à toi d'avoir pensé à me laisser un avis